Nedienas ar Latvijas Gāzi

Kad atgriezos no slimnīcas pēc operācijas, sieva satraukti paziņoja, ka iepriekšējā naktī “sabojājies katls, ūdens auksts”. Varbūt mājās gāzes izplūde? Atsteidzas katla meistars, bet viņš ātri vien konstatē – katlam ne vainas. Gāze mājai atslēgta!

Izsaucam LG tehniķus, tie jautā – vai esat rēķinus maksājuši? Protams, ka esam! Notiek liela zvanīšana, tad beidzot mājai atjauno gāzes pieslēgumu. Nu ūdens atkal silts.

Otrā dienā zvanam LG. Tālāk par operatoru netiekam. Viņa pieņem sūdzību, un sola lietas būtību noskaidrot. Atzvanīšot. Nu jau gandrīz mēnesis apkārt, bet LG klusē kā sfinksa Ēģiptes tuksnesī.

Es būtu sapratis, ja mēs būtu saņēmuši brīdinājumu pirms gāzes atslēgšanas, piemēram, ar šādu tekstu: “Ja Jūs, Lejiņa kungs, turpināsit maksāt tik akurāti rēķinus kā līdz šim, mēs būsim spiesti atslēgt gāzi septiņu dienu laikā.” Diemžēl tas nebūtu iedarbojies, jo esmu jau no bērna kājas audzināts maksāt kārtīgi visus rēķinus. Tātad – ko varu sagaidīt ziemā, kad temperatūra var nokristies līdz mīnus 30?

Diemžēl LG monopols vēl pastāvēs dažus gadus. Skaidri redzama atšķirīga attieksme pret klientu, kāda ir Latvenergo, kas tagad vairs nav monopols, un LG, kas vēl joprojām bauda šādu statusu. Latvenergo, īpaši Sadales tīkli, ir daudz iejūtīgāki pret saviem klientiem.

Ko darīt kamēr LG lauzīs monopolu tiesības? Līdz ziemai jāmeklē ES nauda, lai vismaz daļēji varu mazināt briesmas, kad man pēkšņi atslēdz gāzi. Ieteicu to arī citiem LG klientiem, jo, izrādās, gāze var tikt atslēgta par neko.